17e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 17e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

17e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensjes,

het lijkt of de tijd op het einde nog sneller gaat!
Afgelopen week heb ik op het werk nog veel gedaan voor de website. Foto's geselecteerd, alles geupdate en alles doorgezonden...eind deze week gaat de site (als alles goed is) de lucht in!

Verder was het een gezellige week waarin ik veel ben gaan stappen. (Wanneer niet zou je zeggen).
Donderdagmiddag hebben we met wat mensen van de overheid samen geluncht. Iedereen moest wat eten meenemen. Wij namen ijs en gemengd fruit mee. Stonden daar netjes om twaalf uur...maar zoals we al dachten: alles en iedereen komt later in de Antillen! Uiteindelijk begonnen we rond 13 uur met eten. HEERLIJK! Lekkere locale dingen geprobeerd. Uiteindelijk gingen we om half drie maar weer eens aan het werk!

Donderdagavond afgesproken om naar Local te gaan. Hier zou een 70's 80's party plaatsvinden. Maar eerst naar Chucky's. Toen we rond half tien bij Local langsliepen, was er nog niets te doen. Bij Chucky's lekker gezeten en effe gekletst. Toen met Benjamin gaan kijken of het in Local al begonnen was.....Local was dicht! Mmmm...er werden toch echt flyers uitgedeeld waarop stond: Every thursday night in local: 70's and 80's party with dj "Private". Dit was al de zoveelste keer dat er niets was, terwijl het wel opstond. Maar goed...weer terug naar Chucky's. Aangezien ik vrijdag weer moest werken en ik wat last van mijn maag had, zijn we rond kwart voor een naar huis gelopen.

Vrijdagavond hadden we afgesproken om naar Chucky's te gaan en daarna naar Smoke Alley. Benjamin en ik waren in slaap gevallen en uiteindelijk pas om kwart voor twaalf in Chucky's. Hier hebben we dan ook maar 1 drankje gehad en zijn toen naar Smoke Alley gegaan. Ik voelde me nog steeds niet zo goed in mijn maag en vond het dan ook niet erg toen we om twee uur naar huis gingen.

Zaterdagmiddag lekker met de meiden naar het strand gegaan. Benjamin ging bij Itiba helpen verhuizen...want ze had een eigen appartementje gekregen. 's avonds naar Korenslag gekeken op BVN...gaan douchen en toen rond kwart voor elf richting Chucky's. Onderweg kwamen we Patrick, Karin en Anna tegen. Ze zeiden dat er niks te doen was en zij gingen naar huis. Benjamin en ik besloten om toch wat te gaan drinken en dan gewoon naar huis te gaan. Bij Chucky hebben we dan ook effe wat gedronken en gekletst. Toen hoorden we harde muziek...wat bleek: In Local was een feestje! Rond half een zijn we naar Local gegaan...het was stampevol! Zijn dus met zijn tweetjes gezellig hier naar binnen gegaan en hebben de hele nacht samen gedanst. Kwas om half vijf thuis! Toch gezellig dus.

Zondag geslapen tot 11 uur...want toen stond Anna aan de deur. Kwam wat halen, en dacht dat we het niet zo laat hadden gemaakt haha. In de middag ben ik lekker naar het strand gelopen (onderweg toch een lift gekregen) waar ik Karin en Anna zou treffen. Heb deze dag behoorlijk lang in de zee gelegen....heerlijk was het. Toen rond half zes op mijn gemak in mijn uppie terug naar huis gelopen. De rest was namelijk al weggegaan. Thuis heb ik lekkere frietjes gemaakt en samen met benjamin een saus gemaakt met kip...mmmmm het smaakte super. Na het eten vielen mijn ogen al snel dicht...heb het nog weten te rekken tot half tien...maar toen was het toch echt voorbij en zocht ik het bed op.

Deze week hoop ik de website en stageverslag af te ronden. Aanstaande zaterdag (7 juli) ga ik een week met Benjamin naar Curacao...hoop dat het super wordt!

Groetjes en een dikke kus, Vera

  • 03 Juli 2007 - 07:49

    Martha:

    ja vera net wat je zelf zegt wat gaat het snel maar ja je gaat lekker naar curacao is ook leuk om naar toe te gaan maar pas ook op je weet wel waar voor en wens je de rest nog veel plezier en ben ook weer bly als je weer in maastricht bentgroetjes xxxxxx bert en martha

  • 04 Juli 2007 - 19:58

    Kim:

    Hey Veer

    Conta bai!!! :)
    Iech had heij iergistere al un beriech achter gelaote mer toen deeg de computer un bitteke raar en waor alles weg! Dus bij deze un nuije poging :D
    Veer zitte noe op ut feeske vaan Bert en ut is heij gezellig. Dien mam welt vas wel get tege diech zikke:

    ANNIE
    Is Vera daor? Mam heet de rum al opgesnof, hahahahaha. Wat moot iech hur vertelle? Biste op de site? Ohhhhh...zik mer dat mam op un gooi wei zit.

  • 04 Juli 2007 - 20:00

    Kim:


    GERRIE N
    Jeh dat is toch neet normaal. Dat iech vin dat ut veul te lang is weggebleeve en dat ut tied weurt dat veer hur weer ziete (eijsdes). Iech hoop dat ut ur goot geit alletwie.

    JEAN
    IEch hoof niks te zikke tege Vera.
    ( Kim zeet: wat unne duffe )

    ALBERT
    Dat iech zik dat keersmis op de dertiende velt en daan zeet tant Mia daan hoop iech dat ut neet op unne vriedag is.

    OH noe zeet Jean wel weer get....wiezoe weurt moederdag ieder gevierd dan vaderdag? Proeme zien ieder riep es neut.

  • 04 Juli 2007 - 20:00

    Kim:

    BERT
    Zik mer tot iech mien baon hub opgezag en dat iech stage gaon laope op Mauritius.

    GERRIE WEER
    4 x waterlast en heet nachtmerries

    ANNIE WEER
    Iech vin ut neet erg dat ste neet heij bis zaoterdag, want veer make ut auch wel allemaol op zonder diech, haha.

    KIM
    Dat waor ut, allemaol un bitteke aongeshoote dus daan kreigste rare gesprekke. Zeen diech snel! YESSS en daan lekker gourmette!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 22321

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: