20e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 20e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

20e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

24 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Op maandag alle zaken in orde gemaakt om de week rustig af te sluiten. Al mijn zaken had ik in orde gemaakt. Stageverslag uitgeprint, alle bestanden die ik had gemaakt voor stage uitgeprint, bedrijfszaken uitgezocht en op de memorystick gezet. Kortom; alles klaargemaakt om voorafgaand aan mijn eindbeoordeling alle zaken goed over te dragen.

Dinsdagochtend zou ik de eindbeoordeling hebben. Helaas was Alida te druk bezig deze dag en heb ik de eindbeoordeling uiteindelijk op woensdag gehad. Gelukkig was deze positief te noemen. Ze heeft vele positieve zaken over mij op het beoordelingsformulier gezet. En uiteindelijk heb ik mijn stage met een 8 afgerond.
Op woensdagavond nog even een vergadering moeten notuleren en alles was definitief.

Op donderdag ben ik met Marlon (voorzitter van het Summer Fest) meegegaan om in het carnival village te gaan verven. Helaas was het een behoorlijk regenachtige dag en hebben we niet veel kunnen doen.

Op vrijdagochtend ben ik naar het kantoor gegaan om de notulen uit te werken en af te laten tekenen door Jerry en op vrijdagmiddag ben ik nog met Marlon naar de village gegaan.

Vrijdagavond was de laatste avond van Karin en Anna…het was dus verplicht uitgaan! Gelukkig had ik met Marlon geregeld dat personeel van de Tourist Office deze avond gratis naar binnen kon. Samen met Benjamin was ik al in de village toen de dames onder begeleiding van Patrick aankwamen. Ik kon al zien dat ze hadden gedronken! Het werd een behoorlijk gekke boel en we hebben ons flink laten gaan. We hebben flink gedanst!!!!
Deze avond trad er een band uit St. Kitts op: Nu Vibes. Karin trok me naar voren richting het podium; kom Vera…je moet wel oogcontact maken he! Haha. Toen we vooraan waren kwam er een man aan met zijn dochter en een klein jongetje. Ik kijk naar het jongetje en strek mijn hand uit…en ja hoor; hij pakte mijn been vast en begon gewoon met me mee te dansen. Van jongs af aan leren ze het dus al! We hebben ons dus goed geamuseerd. De dag erna hoorden we dan ook dat de mensen het allemaal over ons hadden!

Zaterdag lekker uitgeslapen en naar Karin en Anna thuis gegaan en effe samen gezeten. Toen richting het vliegveld gelopen waar we ze met een heel afscheidscomité hebben uitgezwaaid. Helaas hadden ze zo’n uur vertraging! Daarna naar huis en effe gerust. In de avond hebben we ons klaargemaakt om naar de village te gaan. Helaas was het deze avond niet droog te houden. Steeds kwam er een regenbui. We hebben het nog weten te rekken tot 2 uur en zijn toen naar huis gegaan.

Zondagmiddag zijn we bij Patrick thuis gaan eten. Ik zou wentelteefjes maken (brood gedipt in melk, ei en kaneel en dan in de pan bakken) mmmm. Nog even lekker gezeten en terug naar huis. Hier hebben we gegeten en daarna gepoetst. Vroeg naar bed gegaan en heerlijk geslapen! Nu is het alweer maandag en heb ik nog maar 4 hele dagen hier op Statia.

Morgenochtend kunnen we Patrick uitzwaaien en aanstaande woensdag ga ik samen met Benjamin de Quill op. Dit is nog verplicht; je kunt Statia niet verlaten als je de Quill niet op en in bent geweest!

Daarnaast gaan we nog wel een avondje uit; Nog even genieten van de laatste week!

P.S voor diegenen die het willen weten: Benjamin komt naar Nederland…21 augustus kan ik hem van Schiphol halen!!! Joepie!

Nou…de volgende keer zal ik over mijn belevenissen van de laatste week schrijven inclusief het welkom terug in Nederland. Ongelofelijk….dan ben ik weer thuis. De vijf maanden zijn snel gegaan!

KUSKUS

  • 24 Juli 2007 - 13:54

    Martha:

    hallo vera ja ongelooflyk wat gaat het toch snel vooral de mooie dingen in je leven gaan erg snel.maar ja wy kyken ook al naar je uit .en zyn benieuwd hoe je er uitziet lekker bruin.en wat een mooi punt een 8 is zeer goed maar geniet er nu maar van en hopelyk zie ik jouw gauw oke groetjes voor je bensy martha en bert xxxxxoot mestreecht

  • 25 Juli 2007 - 05:33

    Bianca:

    hoi vera netjes die 8 wat je hebt gekregen voor je stage en zeker 5 maanden is zo om ik ben benieuwd of je zo lekker bruin bent .
    En jah leuk als benjamin hier na toe komt nou ik zie je gouw weer liefsssss bianca en jan xxxxxxxxx

  • 25 Juli 2007 - 16:10

    Kim:

    Hey poepbroene Vera

    Waaaaaaaaah nog mer 3 nachtjes! :D Zal ste wel neet leuk vinde um weg te moote gaon daor! :( MERRRR este eenmaal truk toes in dien eige boxspring bid ligs daan hubste wel nog unne haope sjoen herinneringe boe ste euver kins druime he? En 21 augustus auch weer get um naor oet te loere! :D Mesjiens leuk um dat gourmette auch mit Benjamin te doen! :) GEZELLIG!

    Poenie!

  • 25 Juli 2007 - 21:38

    Patjuh!!!:

    Ha mubbes, Geweldig leuke tied gehad mit dich op statia. Noe zit ich ff op Curacao en Bonaire, maar euver eine daag of 10 kom ich nao 4 jaor Antilluh auch weer truuk in Los Limbos Landj! Geneet van dien leste daag en toet sjnel in Remunj of Mesjtreech!!

  • 27 Juli 2007 - 07:59

    Geerte:

    hai hai,

    nog een paar daagjes en dan...
    trouwens, ik ken wel iemand die statia is verlaten zonder de Quill in te gaan.. maar noem geen namen :-D Het kan dus wel

    nog een fijne tijd daar, maar dat komt vast wel goed, jij kun wel een fijne tijd maken...

    liefs,
    Geerte

  • 27 Juli 2007 - 08:01

    Geerte:

    hai hai,

    nog een paar daagjes en dan...
    trouwens, ik ken wel iemand die statia is verlaten zonder de Quill in te gaan.. maar noem geen namen :-D Het kan dus wel

    nog een fijne tijd daar, maar dat komt vast wel goed, jij kun wel een fijne tijd maken...

    liefs,
    Geerte

  • 27 Juli 2007 - 09:22

    Ray En Renate :

    He Vera,

    Ik vind het super voor je dat je Benjamin kan gaan ophalen op schiphol.
    Dan kun je hier voortzeten wat je daar bent begonnen...
    Veel plezier en geniet ervan!!!

    kus Ray en Renaat

  • 27 Juli 2007 - 10:46

    Mitch:

    hey vera..

    oeteindelik toch un reactie vaan miech ;)

    Iech hoop veur diech dat ste 'nne hiele leuke en biezondere tied hubs gehad daor (daor twiefel iech aoch neet aon :P), en dat ste dat aoch noets mie zals vergete!

    En jao...iech bin aoch blij veur diech dat benjamin naor nederland kump!
    Iech hoop dat ger same heij idd weijer kint goon wie g'r daor zeet begos!

    v'r zien us!!

    Groetjes vaan miech !

  • 27 Juli 2007 - 14:12

    Anneloes:

    Dag meid,

    Succes met vliegen en hopelijk zien we elkaar nog eens hier in Nederland..!

    P.s: Geerte is niet altijd even complimenteus... dank Geerte...

    Liefs Anneloes

  • 27 Juli 2007 - 16:49

    Kim ( Weer ):

    Ohhhhhh * maakt een denske *

    NOG FF WHOEIIIII!!!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 22326

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: