Mijn site! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu Mijn site! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

Mijn site!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

19 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

1 maart vertrek ik officieel naar St. Eustatius, een klein eiland van de Nederlandse antillen, waar ik bij de Tourism Foundation stage zal gaan lopen.

Het leek me wel leuk om een site te maken, waarop familie, vrienden en bekenden kunnen volgen wat ik meemaak.

Ik zal natuurlijk zoveel mogelijk proberen te vertellen over mijn ervaringen. Moeten jullie natuurlijk wel kijken he!

Groetjes,
Vera

  • 19 Februari 2007 - 14:20

    Gwen:

    Heey Vera,

    ik hoop dat je na deze zware carnaval lekker op St.Eustatius kunt genieten van het lekkere weer daar... en hopelijk niet meteen hard aan het werk moet!

    kus gwen

  • 01 Maart 2007 - 13:02

    Judith:

    Hee Veer,

    Jij zit nu in het vliegtuig naar een warm oord :) HEERLIJK!!
    Meid, geniet ervan en zet hem op met werken!

    Heel veel succes en ik zal je volgen via deze site!

    Dikke kus,
    Judith

  • 02 Maart 2007 - 12:45

    Marij:

    Hoi Vera en al een klein beetje gewend
    alles goed gegaan
    het ga je goed daar geniet er maar van
    groetjes

  • 02 Maart 2007 - 15:10

    José:

    Heej Vera heel veel sterkte we denken aan je
    Geniet er maar van

  • 02 Maart 2007 - 15:10

    Denise & Maurice:

    Vera,

    We wensen je beide heel veel succes met je stage in de Nederlandse Antillen.

    We zullen aan je denken en je heeeeeeeel erg gaan missen.

    Dikke Kus,
    Maurice en Denise

  • 02 Maart 2007 - 16:34

    Jolanda/Anouk/Peter:

    Hallo Veertje, we hopen dat de reis goed is verlopen en wensen je veel succes met je stage en plezier in je vrije tijd. We zullen je missen

  • 05 Maart 2007 - 15:15

    Wilhelmus:

    hallo even tijd om me dit op het gemak te oefenen ,oei daar komt pap binnen hij vraagd zich af wat ik ben aan het doen.Maar zo krijg je straks geen tijd om je te vervelen.
    Denk je ook nog aan de opdracht van school dat je de leraar je doelen opstuurt.

    tot een volgende keer als het me weer mag lukken.

  • 06 Maart 2007 - 11:37

    Stephanie En Georges:

    Hey veertje,
    zoe te zien biste good aongekaome...gelukkig...
    door 't leze vaan dien beriechskes krijg iech zelfs de kriebels in miene boek.Veer winse diech 'ne hiele sjoene en lierzame tied in st. eustatius.
    Dikke poen,

    Georges en Stephanie

    ps wat vondste vaan dien vriendeboekje???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 22422

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: