18e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 18e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

18e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

06 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Tsja...jullie zullen denken...heeft ze nu al een berichtje geplaatst? YEP...want morgen ga ik voor een weekje naar CURACAO!!!!

Deze week was op het werk een lekkere week. Moest proberen nog alles af te ronden voor de website. En ja hoor...het is gelukt! kijk op: http://www.statiatourism.com/ onder de carnivalbutton om te zien wat ik heb gemaakt! Vandaag (vrijdag)heb ik een presentatie gehouden over de website.

Verder heb ik wat accounts digitaal gemaakt en gecontroleerd. Heb mezelf dus wel bezig gehouden!

Donderdagavond hebben we afscheidsdiner gehad vanuit de Tourism Department. Het leek ze voor mij ook leuker om meteen met Anna en Karin mijn afscheid te vieren.
Samen met Jerry (Product Development Research manager), Alida (Director of Tourism), Roland (PR), Adelka Spanner (Commissioner of Tourism), Christalia en Altha (Airport staff), Anna en Karin ben ik gaan uiteten bij Ocean View.
Hier hebben we een paar kleine presentjes gekregen:
T-shirt met de vlag van St.Eustatius, een cd-tje over St. Eustatius, een sleutelhanger van St.Eustatius en een heel leuk spangetje van St. Eustatius. Super leuk!

Daarna zijn we nog effe naar Local geweest. Hier was dan eindelijk de beloofde 70's 80's party. We hebben ons goed geamuseerd!

En vandaag nog effe het appartement poetsen en wat dingetjes op de hand wassen. Daarna...het koffer inpakken en klaarmaken om naar CURACAO te vertrekken! Ik ben benieuwd...we gaan een auto huren en Benjamin heeft al vanalles in zijn hoofd om me te laten zien! En (ik durf het bijna niet te zeggen, bang dat het niet gaat lukken) ik ga met de dolfijnen zwemmen!

Ben benieuwd wat Benjamin zijn ouders over me te zeggen hebben. Ze horen alleen maar goede dingen van Benjamin...dus dat zal ze tegenvallen haha;-).

Jullie horen weer van me als ik terug ben uit Curacao!

Dikke kus en tot snel!

  • 06 Juli 2007 - 19:40

    Karin:

    Hey Vera,

    Bedankt voor de gezellige werkdaagjes!! Vind het leuk om je zo via een stage ontmoet te hebben en denk dat we het vaak genoeg gezellig hebben gehad op de werkvloer & pauze's (superburger)toch? Dus jij werk ze nog even en ontzettend veel plezier in Curacao!! Ben nog niet weg... maar voor het werken is het nu afgelopen zo met zijn drieen lopend of liftend (!) naar het werk ...

    Succes nog even met de stage en veel plezier op Curacao en daarna gaan we heerlijk feesten in onze welverdiende vakantie!!

    Liefs Karin

  • 07 Juli 2007 - 07:31

    STEEF:

    KEEND.. HIEL VEUL PLEZEER OP CURACAO!!
    AMUSEZ VOUS

    EN TOT SNEL
    XXXXXX OET ESPAÑA

  • 09 Juli 2007 - 10:19

    Kim:

    Laat je ook nog ff wat weten vanaf Curacao!!! Ben zo benieuwd hoe je de ouders van Benjamin vindt! :D

    Kus

  • 11 Juli 2007 - 08:05

    Martha:

    hallo vera veel plezier daar je heb het verdiend groetjes bert martha

  • 14 Juli 2007 - 20:14

    Anneloes:

    He meid ik ben erg benieuwd naar je Curacao verhalen... Vanavond het grote feest, jammer dat ik niet kan mee genieten. Moet je nog lang stagelopen? We moeten in Nederland maar wat afspreken!

    Ciao,

    Anneloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 22363

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: