1e weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 1e weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

1e weekend

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

08 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

Mijn 1e weekend op St. Eustatius!

Zaterdagmorgen…pff ik was weer vroeg wakker. 07:00 zoiets. Dat viel tegen, want nu zou de dag lang duren. Ik had met Anna en Karin afgesproken om vandaag naar het strand te gaan. In de ochtend heb ik wat tv gekeken (ze hebben hier zenders die de hele dag door films uitzenden..dus das wel leuk!) en wat aan schooldingen gedaan. Hehe…het was middag. We zouden naar het strand gaan, maar ik wist niet hoe laat. Dus ben maar even naar Karin en Anna gegaan. Bleek dat ze nog wat dingen moesten doen en als ze klaar waren kwamen ze me halen. Prima! Ik weer terug naar mijn appartementje en nog wat tv gekeken. Uiteindelijk begon me dit wat te vervelen en heb ik mijn trompet maar in de hand gepakt en een deuntje gespeeld. Uiteindelijk was het half vijf en kwamen Anna en Karin aan. Het had allemaal wat langer geduurd dan verwacht en het had geen zin meer om naar het strand te gaan. (Sjit dacht ik…mijn eerste dag om bij te kleuren verpest haha). Ze vroegen of ik zin had om ’s avonds mee te gaan uiteten. Tuurlijk! Zo gezegd zo gedaan. Om zeven uur kwamen ze me ophalen en zijn we te voet naar Ocean View gegaan. Dit ligt tegenover het fort waar ik stage loop en is zo’n 20 minuutjes lopen vanaf het appartement. Daar heb ik een lekker stukje varkensvlees gehad! Mmm dat smaakte! 21:30 waren we klaar en gingen we afrekenen. En je raad het nooit! Het begon me toch te regenen. Eerst nog lichtjes, maar daarna toch echt een tropische regenbui! Net op het punt dat we wilden vertrekken! (ik hoor jullie al denken…haha ze gaat naar de Nederlandse Antillen en krijgt regen en zal wel zeiknat zijn geworden!) DUS NIET! We waren zo slim om een taxi te bestellen! Eenmaal terug in het appartement heb ik nog een serie gekeken en ben daarna gaan slapen. Moest nog bijkomen van mijn jetlag. Zondagochtend was ik ook weer vroeg wakker. Toen ik buiten stond om wat bij te komen vroeg de buurman me wat ik ging doen vandaag. Ik zei dat ik naar Intermezzo wilde (daar kun je gratis buiten internetten), handdoeken moest halen en in de middag naar het strand zou gaan. Hij zei dat hij me wel een lift zou geven. Ik moest hem maar roepen. Zo gezegd zo gedaan. Bleek dat die man ook een tijdje in Nederland heeft gewoond. Hij probeerde nu hier op het eiland een bedrijfje op te starten. Hij had een jetski en een bananaride. Ik mocht gratis jetskiën wanneer we ons zagen op het strand zei hij! Eenmaal aangekomen bij Intermezzo bleek dat ze op zondag geen Internet hadden. Jammer dus…toen handdoeken gaan halen en teruggegaan naar het appartement. Hier de handdoeken uitgewassen en buiten opgehangen. Om 14:00 kwamen Anna en Karin me halen om naar het strand te gaan. Hier zijn we gebleven tot 17:30. Toen nog even wat eten gaan halen en daarna terug naar het appartement. Uiteindelijk lag ik om 19:00 op de bank tv te kijken en ben om 21:30 gaan slapen…

  • 08 Maart 2007 - 18:46

    Jose Danse:

    Heej meisje drukke bedoeling hé?
    Ga zo door
    Heb alles gelezen leuk

  • 08 Maart 2007 - 20:29

    Marij:

    Hoi Vera als het goed is ben ik ook op de site geweest van Karin waar jij mee om gaat zei heeft al veel foto's op haar site staan dus ik ff kijken of ik jouw erbij zag staan maar heelaas was jij er niet bij.
    hoop ook nog op foto's van jouw daar te zien
    enne alles goed daar.
    Ben je nu al een klein beetje gewend.
    ga je goed groetjes Willempjes

  • 09 Maart 2007 - 06:25

    Peter/Jolanda/Anouk:

    Zeg Veertje, het gaat je goed, ik lees steeds maar weer dat je bent gaan uit eten. Geniet er maar lekker van, dat verdien je.
    Groetjes

  • 09 Maart 2007 - 09:20

    Gwen:

    Luxe leventje zo te horen!

    kus

  • 09 Maart 2007 - 12:43

    Bianca En Jan:

    hoi vera en wen je je een beetje daar in een vreemd land ,ik hoop dat je het leuk hebt en veel plezier met werken daar.
    Groetjes van bianca en jan wilhelmus

  • 09 Maart 2007 - 15:19

    Ikzelf:

    Hallo allemaal,

    Marij, ik heb een site waar ik foto's op zet: www.veertje061985.spaces.live.com

    En ja...uit eten heb ik idd al een paar keer gedaan, maarja dat gaat ook niet anders als je niet kunt koken hier. haha.

    Ik ben al wat gewend en ga ook leuke dingen doen! Jullie horen het!

    Groetjes en een dikke kus Vera

  • 11 Maart 2007 - 14:00

    Mam:

    Hallo vera al wakker .het is weekend en je mag vandaag profiteren van het zonnetje.Lekker aan het strand liggen .hier is het 13 graden ,dus een jas is nog gewenst.
    Wij hebben de ochtend er al op zitten met een concert in de koepenhof.je weet wel hoe dat er altijd aan toe gaat .alle zeuren even hard Voor jou is er een goede vervanger gevonden Dus je word muzikaal niet gemist Ha HA . Met onze nieuwe instructeur konden we na afloop zeggen dat het concert naar tevredenheid was..Maurice vertelde dat Denise nieuw tuingereedschap vandaag gaat halen ,we kunnen het vandaag nog gaan uitproberen,dus dit gaan we dadelijk dan ook maar eens bekijken hoe dit lukt
    Nolan en Linda zijn ook al gewent op hun nieuwe setting en doen je de groeten.verder inf iedereen naar je ,ook oma heeft gebeld of we iets van je gehoort hebben.
    Judith heeft blijkbaar nog niet jouw goede addressen ,je zou die zelf maar even naar haar opsturen.

    Zo genoeg voor vandaag jij moet de zon in net als vrijdag ,maaar nu mag het wat langer als een half uurtje kusjes mam.

  • 12 Maart 2007 - 12:21

    Roger:

    Hallo Vera, Iech zeen dat ste al good aon 't luxe leventje aon 't weene bis. Völ plezeer tijdens d'n verblief.

    Roger, Rachel & Mignon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 22424

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: