2e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 2e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

2e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

19 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,
afgelopen week ben ik op kantoor druk bezig geweest. Ik moest allerlei documenten op cd-rw zetten. Hier ben ik echt een dag mee bezig geweest, aangezien ik alle bestanden 1 voor 1 op een andere pc moest zetten, aangezien de brander op mijn gebruikelijke pc stuk was! Nu komt het...ik wilde afgelopen vrijdag de disk openen, stond er niks op! En ik had het nog wel gecontroleerd...was dus nog een geluk dat ik het nog niet van de pc had gewist!
Op het werk ben ik in ieder geval constant wel bezig geweest.
De rest van de week was vrij rustig. Donderdag ben ik weer naar de 70's en 80's party geweest in Local. De vrijdag zou ik de meiden treffen in Smoke Alley. Ze waren vantevoren uiteten en ik ging namelijk niet mee. Toen ben ik met wat mensen vanuit het appartement (inclusief mijn huurbazin) al naar Smoke Alley gegaan. Helaas zijn de dames niet meer komen opdagen, maar het was toch nog wel gezellig, we waren in ieder geval laat thuis. Op zaterdag heb ik voornamelijk op de bank gelegen. Daarna nog twee uurtjes naar het strand geweest en 's avonds pannenkoeken gaan eten bij Geerte en Anneloes. Ik lag al om 22:00 in mijn bed! Zondag was ook heel rustig. Ik was alweer om 06:00 uur op (de achterburen hadden de muziek al opstaan..). Heb film gekeken en ben in de middag met de buurman en een buurjongen richting het strand gegaan met de jetski. Ik heb effe op de jetski gevaren, maar helaas..de motor bleek stuk te zijn. Nu maar weer beginnen aan een nieuwe werkweek! Ik kijk alweer uit naar het weekend, haha.
Groetjes xxx Vera

  • 19 Maart 2007 - 12:28

    Kim Pieters:

    Ha Veer,

    Wat leuk dat ste daor aon de aandere kant vaan de wereld zits. Zoe zuuste nog uns get! Hiel erg veul plezeer en succes mit dien stage. Iech zal de site regelmaotig bezeuke en doorsnuffele!

    Poen vaan miech!

  • 19 Maart 2007 - 13:56

    Martha:

    hallo vera al het werk voor noppens maar je had het gelukkig niet uit gewist en zo als je ziet gaat het best snel ik denk ook voor jouw wat jammer dat dat stom ding stuk was volgende keer beter groetjes en een poen van iedere een fam pieterstot de volgende mail

  • 20 Maart 2007 - 17:10

    Ton & José:

    Nou Nou
    Je bent maar een druk beestje. Maar moet ook, gaat de tijd ook snel om.
    Hopen dat je een hele leuke tijd hebt en heel leerzaam

  • 22 Maart 2007 - 20:11

    Marie-jose:

    is wat anders op zaterdag, dan werken bij bart . SUPRISE. wij worden weer peettante, maar van WIE ?

  • 23 Maart 2007 - 09:31

    Judith :

    Hoi Veer,

    Zo te lezen vermaak je je wel! Geniet maar lekker!

    xxx

  • 24 Maart 2007 - 11:43

    Mam:

    zo te zien hebben andere je ook al gevonden . Leuk dat je met de buurman en en huurbazin zo als jij haar noemt op stap gaat.jammer dat de jetski het niet goed deed.heb je de buurman hier ook voor op zijn donder gegeven?
    Hahaha nou mag je zeker nog een keer mee.
    Deze week was voor ons met ups en douws, maar weten ook dat we niet alles kunnen en mogen bepalen.
    De volgende week zien we dus weer met goede gevoelens tegemoed en dat we er weer tegenaan kunnen gaan.
    Morgen beginnen we met een rommelmarkt van de fanfare.
    Leuk trouwens dat je pannekoeken voor ieder gemaakt heb,hoe maak je vrienden he.
    Nu genoeg gekeutelt ,probeer deze week maar er weer wat van te maken .
    kussjes mam.

  • 25 Maart 2007 - 13:33

    Anouk:

    hoi veertje

    ik mis je erg en ik heb nog heel veel
    gehuild maar ik hoop dat je snel
    terugkomt en dat je wel nog plezier
    hebt daar

    kusjes Anouk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 22413

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: