4e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 4e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

4e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 April 2007 | Nederland, Amsterdam

Ja...alweer een berichtje. De vierde week van mijn stage zit er alweer op....wat gaat dat snel zeg! Deze week heb ik weinig kunnen doen op het werk. Ik heb mezelf maar bezig gehouden met wat dingen te ondernemen en msn-en! haha. Heb gelukkig nog lekker met Maurice en Denise gechat. Zij vroegen me of ik interesse had om me bezig te houden met de versiering van hun bruiloft. Jaaaa dat lijkt me super! Ik ben nu al aan het brainstormen. Afgelopen vrijdag heb ik lekker chinees gegeten en ben ik met Benjamin (een buurjongen) naar Smoke Alley geweest. Het was erg rustig vrijdag...maar we troffen daar Geerte, Vincent, Anthony en Linor. Dus was toch nog gezellig. En jullie geloven het niet...ik heb gedronken! Ja...het lijkt wel of een complete transformatie aan het ondergaan ben! Ik had drie bekertjes black label (soort whisky?) red bull gedronken. Erg lekker...maar ik voelde ze wel al haha. Ik was niet dronken maar wel aangeschoten. We liepen rond drie uur terug naar huis...en ik heb de hele tijd gelachen. De zaterdagochtend was ik alweer om 8 uur op! In de ochtend heb ik de was maar gedaan. In de middag ben ik in mijn eentje 2 uurtjes naar het strand geweest en daarna heb ik lekker thuis op de bank geluierd en tv gekeken. Zondag was wel gezellig. Heb effe een half uurtje met pap en mam gebeld en Benjamin kwam in de middag een half uurtje op bezoek. Daarna ben ik naar beneden gegaan naar Dairon en Timothy (ook twee buurjongens). Ik had muziekboksjes meegenomen van het werk...en deze hebben we buiten gezet en wat muziek geluisterd. Toen ben ik macaroni gaan koken...komt Dairon naar boven...mmm dat ruikt lekker. Uiteindelijk heb ik voor 5 man macaroni gemaakt! Ze vonden het super lekker! Kan dus toch al een beetje koken.

P.S. Ik vind het super dat jullie berichtjes achterlaten. Ik vind het leuk om te lezen! Dus...blijf ze achterlaten!

  • 02 April 2007 - 14:28

    Judith:

    He Veer, zo te lezen vermaak je je wel ondanks dat je niet veel werk hebt op stage! Geniet maar lekker van alles!

    xxxx

  • 02 April 2007 - 14:52

    Dionne:

    Hé Veertje,
    Wanneer kan ik komen aanschuiven???? Heb ook wel zin in macaroni (hihi).
    Dikke kus dien dinneke

  • 02 April 2007 - 15:47

    Vera:

    Tsja dinneke,

    ik zou zeggen, boek een vlucht als ze binnen in je huis beginnen! haha.

    Kusjes van mij

  • 03 April 2007 - 06:03

    Bianca:

    hoi vera zo te zien heb je het na je zin en dat koken lukt je ook nog aardig.Ik wens je daar nog veel plezier en het gaat je goed he doeiiiiiiiii dikke kusssssssssss van bianca en jan

  • 03 April 2007 - 13:46

    Martha:

    hallo vera ik wil ook wel eens proeven maar voor ik er ben is het koud en dat vind ik niet lekker maar het gaat je gelukkig goed zie ik moet ook ik kyk zo als je ziet vaaknaar de site is heel erg leuktot de volgende mail groetjes fam pietersxxxxx

  • 03 April 2007 - 14:24

    Kim:

    Hoiiiii Vera

    Zit noe ff bei mam, want iech hub toes ff gein internet. Blijf toch super dat ste daor zits zow ech geere mit diech welle ruile! ;) Liekend miech wel soms erg lestig, want de bis toch auch wel diks allein he? Hiel erg veul groetjes en unne dikke poen..ohhh en iech bin verhuisd he? Mer dat had iech auch al gemaild...hub vaan dreijkwaart vaan de femilie gein emailadres dus die wete nog neet uns dat iech verhuisd bin, oeps! Bevelt trouwens goot, woene noe in Randwieck. Este truk bis keumste mer uns loere! ;) Hiel erg veul plezeer nog en iech blief dien verhaole zeker volge!

    POEN

  • 03 April 2007 - 18:53

    Dn Leefste Nicheke:

    Jammer datste zoe snel weg woars.... vind t altied leuk um ff mit diech te vertellen..Spreek diech snel weer

    Dikke poen dun allerleefste nicheke;)

  • 04 April 2007 - 11:29

    Kim:

    @ dat zoegenaomde leefste nisheke...Christel toch!! Dat bin iech al :D whoei!

  • 05 April 2007 - 14:29

    Samantha:

    hey collega..zo te lezen vermaak je je goed daar op het tropisch eiland,hoop dat alles goed blijft gaan..mijn blije nieuws is dat ik mama word..was ff schrikken in het begin maar ben nu al aan t idee gewend,en heel blij,dus als je me weer ziet in nederland heb ik een ronde buik,hihi..veel plz nog.kus samantha

  • 06 April 2007 - 14:54

    Pap En Mam:

    hij vera wij kijken al uit als je straks terug komt,want zoals je al verteld koken kun je, nou wat is dat heerlijk voor pap en man ,zijn die eindelijk van het koken af want vera gaat dit voor ons doen, verder vragen we ons af of op dat eiland alleen maar jongens wonen want alles wat je op de site vertelt er komen alleen maar jongens in voor( ha,ha,ha,)

    grotjes pap en mam

  • 08 April 2007 - 19:19

    Kim Van Herpen:

    Hola Vera,
    Ik ben net terug uit maastricht, eieren gezocht in de tuin van oma. Hoorde van je moeder dat je je erg vermaakt daar!!!
    Leuk dat je een online dagboek hebt! En hoop dan ook meer te lezen

    Groetjes uit Breda,

    Kim

  • 10 April 2007 - 12:32

    Kim :

    Kom op tied veur get nujts! Iech loer elke daag, mer tevergeefs. :( X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 22396

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: