5e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 5e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

5e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

10 April 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

hier alweer een berichtje! Fijne pasen gehad? Deze week was me weer het weekje. Het begon deze week niet goed. Op zondagavond kreeg ik pijn tijdens het plassen...maandagochtend werd het alleen maar erger! De maandag zalf gaan halen, want ik dacht aan een infectie. Op dinsdag gewoon naar het werk gegaan, maar bleek ik bloed te plassen! Toch maar effe naar de dokter dacht ik (hoopte op een vrouwelijke dokter zoals je je kunt voorstellen). Deze heeft een inwendig onderzoek gedaan, en geloof me dat was geen prettig onderzoek! Daarna ook nog een urinetest moeten doen. Bleek dat ik urinebuis- en baarmoederhalsontsteking had! Heb antibiotica gekregen voor 5 dagen. De rest van de week ben ik dan ook thuisgebleven en heb niets gedaan. Zaterdagmiddag ben ik maar eens lekker naar het strand gegaan en 's avonds ben ik gaan uiteten en daarna gaan stappen tot 4 uur! Ik had het nog nooit zo druk gezien, maar het de paasdagen begonnen hier blijkbaar. De volgende ochtend heb ik met pap, mam, Mitch, Trudy, Jolanda en Oma gebeld. Daarna belde Benjamin me alweer om 08:15...ik moest opstaan want we gingen snorkelen met een vriendin van hem (kon me niet herinneren dat ik zo vroeg had afgesproken haha). Ik was toch al wakker..dus tsja..ok. Uiteindelijk hebben we nog niet gesnorkeld want ze verhuurden geen snorkels die dag. Ik ben terug naar huis gegaan en in de middag weer eventjes naar het strand. Ik kon niet te lang blijven, aangezien ik al aardig rood begon te worden! De zondagavond zijn Karin, Anna en ik naar Patrick en Sjonnie geweest. Daar hebben we gezellig doen barbeknoeien! Daarna naar Smoke Alley geweest...wat was dit uiteindelijk gezellig zeg! Heb zeker met 6 of 7 mannen gedanst..maar ook met Karin (wij zijn echte dansers)! we gingen helemaal los haha. Uiteindelijk ben ik deze avond met Benjamin en Itiba (een vriendin van hem) nog naar de Jump up gegaan. Deze wagen vertrekt om 4 uur 's nachts door de straten met muziek en dan staat iedereen op en gaat erachteraan dansen richting het strand. Dit viel me echter tegen, want er werd niet echt gedanst! Deze ochtend was ik dan ook pas om 5:30 thuis! En ook alweer vroeg wakker. 09:00 uur! De maandag heb ik niets gedaan. Benjamin kwam op visite en de rest van de tijd heb ik wat geslapen. In de avond ben ik nog met Benjamin, Timothy en Itiba naar het strand gegaan voor de pasen. Dit was om 21:30 afgelopen en om 22:00 lag ik lekker in mijn bed. Nouja...lekker...heb niets geslapen...warm, hoofdpijn, misselijk...zo zie je maar...het was me het weekje wel!

  • 10 April 2007 - 13:31

    Kim:

    Ohhh gerrum!!!! Biste wel weer bitsje beter noe? Hubste nog foto's gemaakt deze week? :)

    Kusje

  • 11 April 2007 - 06:50

    Martha:

    oh wat fyn het gaat al wat beter met je gelukkig maar want je bent er niet om ziek te worden maar om te genieten toch wens je veel piezier en tot de volgende mail groetjes bert en martha

  • 11 April 2007 - 15:55

    Pap En Mam:

    nou volgens ons ben je getransformeerd , want de tijden die je aangeeft zijn niet van deze tijd(ha) ha)
    maar hoe vieren ze dan pasen daar geen alcohol maar wel laat thuis,ben maar blij dat je niet thuis was want dan had je op de straat geslapen Ha ha ha.

  • 12 April 2007 - 12:46

    Steefke:

    hoi veertje.. nou nou volgens miech hubse t wel nao diene zin he ... haha :)
    nog 2 weken en dan mot iech auch deraon geleuve... hahaha durf neet !!
    nou veul plezeer nog en vr spreke us snel weer.. mot noe goon wirreke
    doei kxs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 22416

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: