6e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 6e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

6e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

16 April 2007 | Nederland, Amsterdam

Veel heb ik over deze week niet te vertellen. Op stage was het minder, aangezien ik niet verder kon met mijn opdrachten. Hoop dat er deze week verandering in komt! De vrijdag ben ik maar weer naar de dokter geweest, aangezien het nog niet goed was...en moet dinsdag weer terug. Ook het weekend was rustig. Vrijdagavond geluierd en om 12 uur ofzo naar bed. Zaterdag naar het strand geweest en zaterdagavond weer gezellig gaan bbq-en bij Patrick. De zondagmiddag ook weer lekker naar het strand geweest en daarna gaan eten bij Superburger. Ik lag alweer om half tien deze avond in bed! Zo zie je...er zijn ook rustige weekjes.

Groetjes en kusjes, Vera

  • 16 April 2007 - 14:16

    Martha:

    hall0 vera gaat het nog niet met arme meid en hoop dat je snel weer de oude bent en er niet veel te vertellen maar meid geniet er maar lekker van maar kom niet te bruin terug oke groetjes en een dikke poen van bert en marthatot de volgende mail alles is goed hier wy gaan in mei op vakantie italie ok weet al wat meergezegt maar ik groetje xxxxxmartha

  • 16 April 2007 - 20:05

    Kim:

    Hey Veer de peer :D

    Hoop dat ste snel weer betertjes bis! Wie is ut weijer mit diech? De tam tam vaan de femilie geit snel de runde, dus hub ut ein en aander gehuurd. *kiekt droevig* este ff get vaan diech aof wels shuddele ofzoe mooste mich mer maile. Kim@kimkimmer.nl is de mail en dee is tevens 24 oor per daag geopend! ;)

    Poen

  • 19 April 2007 - 06:07

    Judith:

    He Veer, hopelijk gaat het alweer iets beter met je inmiddels! Ik spreek je snel weer!! xxxx

  • 20 April 2007 - 06:29

    Bianca:

    Zo te zien bevald het je daar wel geniet er nog maar van en wordt niet te bruin he anders kennen we je dadelijk niet meer als je terug komt:P:P groetjes van bianca en jan

  • 20 April 2007 - 08:40

    Lin Suikerspin:

    ja, ik weet het... Ik had wat eerder wat van me laten horen op je site!!!

    Het is alleen echt heeeeel druk geweest, geloof me...

    Als ik dit zo allemaal lees vind je het wel lekker daar!
    Als je me nog maar even de tijd geeft om net zo bruin te bakken als jij voor je terugkomt!!!
    ja,ja komende maand gaat het dan echt gebeuren. Woendag heb ik mijn sollicitatiegesprek.
    Ik ga ook op skype dan moeten we maar ff afspreken wanneer we bijkletsen ;)

    We zullen je missen volgend weekend als we en feest van Frank en van Nolan hebben!

    Veel plezier nog!!! Tot op MSN of skype!

    Hele dikke KUS!
    Linda

  • 22 April 2007 - 18:02

    Martha:

    hallo vera alles goed met ons wel ik weet dat je het leuk vind om iets te horen van oot mestreech het is hier lekker warm hoeven niet naar het buiten land te gaan zo mooi is het hier maar hoe warm is het by jouw daar is het uit te houden hoop van wel anders een duik in het water en je kan er wel weer tegen kim gaat deze week naar engelland voor een weekje ik mis haar nu al erg he wat jou papa en mama wil niet denken als dit lezen foei maar ik wens je hele fyne maanden toe groetjes en een hele dikke poen van bert en martha en tot de volgende mail dag dag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 22409

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: