11e Week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 11e Week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

11e Week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

21 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Wat een super week! Zoals al eerder gezegd, het werd deze week een korte werkweek. We hoefden maar drie daagjes te werken. Op dinsdag kreeg ik mijn tussentijdse stagebeoordeling van de directrice. Deze was zeer te spreken over me. Ik heb gemiddeld een 7,5 en een 8 gekregen. Nu maar houden zo! Woensdag...17:00 uur..YES het was weekend!
Op donderdagmiddag ben ik met Karin naar het strand geweest. Wat was dit heerlijk na 3 a 4 weken niet geweest te zijn. Op het strand kwamen we Vincent, Geerte en Anneloes ook nog tegen. 's Avonds met iedereen in Chucky's afgesproken om gezellig wat te gaan drinken. Met Geerte ben ik naar Chucky's gelopen en daar hebben we de rest getroffen. Rond 00:45 kwam Benjamin aan...hij wilde me verrassen door ook te komen. Helaas gingen de meesten nu natuurlijk al naar huis. Maar ik ben nog met Benjamin verder gaan stappen en was uiteindelijk om 03:15 zoiets thuis.

Vrijdag was een redelijk rustige dag waarin ik niet veel heb gedaan. Benjamin zou naar Itiba gaan en ik zou thuisblijven om te relaxen op de bank. Uiteindelijk ben ik met Dairon nog naar de stad gelopen om te kijken of ik kon pinnen. (De pinautomaat was al de hele week kapot en ik kon geen geld afhalen! Heb dus enkele malen geld moeten lenen) Ook maar meteen even wat kleine boodschappen gedaan. Hierna ben ik nog met Anna, Karin, Geerte en Anneloes naar het zwembad geweest. Hier hebben we effe wat "volleybal" gespeeld als je het zo wil noemen! Toen ik in de middag thuiskwam heb ik zelf alvast een voorproefje gedaan op de avond. Had de muziek aangezet en stond op het balkon te dansen met Dairon. Wat hadden we een lol. Vrijdagavond ging ik met de bende weer naar Chucky's en daarna naar Smoke Alley. In Smoke Alley kwam Benjamin bij ons. Toen iedereen naar huis ging ben ik met Benjamin en Itiba nog tot het laatste gebleven. We hadden een gekke bui en zijn vanuit Smoke Alley naar het strand gegaan...en ja, je raad het al. We zijn midden in de nacht gaan zwemmen! De zee was rustig, dus dit kon gemakkelijk. Weer een leuke ervaring rijker. Uiteindelijk waren we pas om 07:00 uur thuis! Schandalig vroeg.

De zaterdag werd ik om 10:00 uur door mijn vader wakker gebeld. Mijn nichtje was bevallen van een zoontje! (Gefeliciteerd!). Toen weer terug gaan slapen en in de middag met Dairon gaan eten bij Superburger. Daarna zijn we naar het voetbalveld geweest. Dairon en Anthony (engelse jongen) zouden mee gaan doen met het Statia voetbalteam. Ze moesten deze middag tegen het team van St. Kitts spelen. Hier ben ik even geweest en ben daarna naar huis gegaan om te douchen. Benjamin had gevraagd of ik met hem meeging naar de kerk. Dus om 19:00 naar de kerk. Daarna nog naar de chinees eten gaan halen en vanuit daar naar Geerte en Anneloes thuis. Hier werd een klein afscheidsfeestje gehouden omdat Vincent wegging...rond 23:30 waren we thuis.

ZONDAG: NEVIS! Eindelijk, het was zover. Op zondag zijn we naar Nevis gegaan (eilandje 3 á 4 keer zo groot dan Statia). Om 08:00 uur zouden we bij Patrick zijn en vanuit daar naar het vliegveld lopen. Hier stond onze privepiloot al te wachten. Papierwerk ingevuld en we konden vertrekken in onze "private jet". In Nevis aangekomen stond de huurauto al voor ons klaar. We zijn het hele eiland doorgecrost. We zijn bij een oude suikermolen gaan kijken, hebben twee schapen uit het water gered, zijn gaan kijken bij enkele plantages, bij het Four Seasons hotel (waar je zo'n 1000 dollar per nacht betaald in het hoogseizoen) en daarna nog naar het strand geweest. Tussendoor krijgt Patrick nog van die leuke ideeën om ergens te gaan kijken waar je met de auto niet echt geweldig komt. Vooral als de onderkant van de auto over de stenen schuurt haha. Zie de foto's maar om een indruk te krijgen van Nevis. Het is een heel groen, schoon en mooi eiland. Het was een super leuke dag waarin we ook heel veel hebben gelachen en veel fotoreportages hebben gemaakt! Om 19:00 waren we terug op Statia. Hier nog met Patrick meegegaan naar huis en daar frikandellen en kroketten gegeten! MMMM (nee niet van Mora). Rond 20:30 bracht Patrick ons naar huis. Toen ik thuiskwam vroegen Benjamin en Timothy of ik nog even meeging naar het strand. Daar was muziek en een BBQ. Uiteindelijk was ik rond 23:30 uur thuis.

Voor foto's: http://www.veertje061985.spaces.live.com/
Dikke kus Vera

  • 21 Mei 2007 - 15:27

    Amelia:

    Hey Vera,

    Leuk je weer eens gesproken te hebben via msn. Dacht dat je nog op stage moest gaan aangezien er in je naam "25 mei naar Sint Maarten" staat. Je bent er al vele weken en ik ga vanaf vandaag bijhouden wat je daar allemaal uitspookt.

    Groetjes x Amelia

  • 21 Mei 2007 - 15:38

    Kim:

    Is mariëlle bevallen!!!!!
    Jammer dat ik het zelf niet te horen heb gekregen, maar op deze manier kan het natuurlijk ook. Fijne week nog en ik zal je site in de gaten houden!

    Kus :D

  • 21 Mei 2007 - 15:45

    Kim:

    Wowwwwwwwww die foto's!!!! Mijn god wie sjoen! Veural op dee palmbaom in de zie = errug leuk! *sjeloes*

  • 21 Mei 2007 - 20:58

    Judith:

    Hoi Veer,

    Mooie foto's hoor!! Geniet nog maar lekker!!

    xxx Judith

  • 22 Mei 2007 - 18:55

    Chrisje:

    Vera iech mis diech

  • 24 Mei 2007 - 07:45

    Steefke:

    hoi keend.... jao idd beginnen aon mien opdr haha... :)
    wie is t dao?? verheugs diech zeker op st maarten he...
    t is noe half 10 en t regent hijzoe venmidddag zal t wel weer 30 graoden zien.. mehjeh vr maoge allebei neet klaoge he.... !!
    Adios xxx steef

  • 29 Mei 2007 - 08:09

    Martha:

    hallo vera ben weer terug van weg geweest en heb wat meet te lezen wat heerlyk dat het je goed gaat en de punten ook prima ga zo door en maak ook veel plezier wat dat hoord er ook by het leven bestaat niet allen maar uit leren ontspannen is ook heel goed dat doe jy wel zo te lezen en het leren gaat ook goed dus geen zorgen genieten hoord er by anders red het niemand toch wens je nu veel leuke tyden toe groetjes van bert en martha xxxxxx tot de volgende mail

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 22406

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: