10e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 10e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

10e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

14 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!
Hier alweer een berichtje uit het zonnige en warme St. Eustatius. De tiende week van mijn stage zit erop! Dit betekent dat ik de helft van mijn stageperiode al heb gehad...het gaat toch vrij snel! Deze week begon rustig. Ben op kantoor druk bezig geweest met het make van mijn economieopdracht. Woensdagavond zijn we met Anna haar ouders naar the Old Gin House geweest. Daar zou een bandje optreden. Nou een band was het: The one man band! haha. Er stond een man die muziek speelde op het keybord. We hadden meer verwacht, maar het was toch wel even leuk. Donderdagavond lag ik vroeg in bed...wilde eigenlijk een uurtje gaan stappen, maar dit zat er niet in. Vrijdag was het eindelijk weekend! Heerlijk! Vrijdagavond met zijn allen naar chucky's geweest en flink gedanst en gelachen. Daarna zijn we nog even naar Smoke Alley geweest waar ik nog even met een man heb gedanst, de eigenaar van Superburger en ook nog met Jerry. We waren er laat dus het was ook erg rustig. Het weekend is een rustig weekend geweest...ik heb het appartement gepoetst en de was gedaan. Verder vooral geluierd. Zondag was het eindelijk zover: moederdag! Ik had ontbijt op bed laten bezorgen bij mijn moeder thuis. Ik heb begrepen dat het goed was ontvangen! Zondag had ik wel een mindere dag...ik verlangde echt even naar huis, vooral toen ik hoorde dat mijn moeder mij zo mist! Maar goed...we zitten al over de helft! Zondagmiddag heb ik wel lekker gaan eten bij Dwight (de buurman). Hij had gebraden kip, rijst met bonen, wortels en ook nog lekker planted banana (banaan in olie gebakken). Het smaakte me prima! Aan het eind van de middag ben ik in mijn uppie nog naar Superburger gelopen om een lekker broodje te kopen. Iedereen wenste me een happy mothersday! Ze vieren het hier meer dan in Nederland denk ik zo! Zondagavond heb ik lekker met bens gerelaxed op de bank. En helaas...het weekend is alweer om en ik moet nu beginnen aan een nieuwe (maar korte (3 daagjes)) werkweek. KUS KUS!

  • 15 Mei 2007 - 09:40

    Kim:

    Ontbijt op bed en dat terwijl je aan de andere kant van de wereld zit! --> Super knap! Haha. Ik heb niks aan moederdag gedaan dit jaar, want pap en mam zijn 3 weken weg en de ouders van Cedric waren ook op vakantie. Heel veel plezier deze week, ook met Bennieboy! ;)

    Poen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 22420

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: