13e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 13e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

13e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

04 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!
Wat gaat het toch snel zeg, de 13e werkweek is alweer voorbij. Dit betekent dat ik in totaal nog 7 weken heb om te werken waarvan ik ook nog 1 week vakantie heb. Dus nog maar 6 weekjes!
Afgelopen week was op het werk een drukke tijd. Mijn economieproject moest af, maar het wilde op de een of andere manier maar niet lukken! Maar goed, uiteindelijk komt alles wel weer goed.
Benjamin heeft afgelopen week voor me gekookt...en het was ook nog lekker ook. Heb meteen maar effe een foto gemaakt om dit moment vast te leggen haha.
Vrijdagavond zijn we met zijn allen naar Chucky's geweest en daarna naar Smoke Alley. Het was de laatste vrijdagavond van Geerte en Anneloes, dus we moesten er nog even een gezellige avond van maken natuurlijk. Flink gedanst en gefeest nog...'t was erg gezellig (he Geerte!). Uiteindelijk waren we deze avond dan ook om 04:30 thuis (aangezien Benjamin en twee andere jongens op echt Antilliaans tempo mee naar huis liepen en Geerte en ik maar volgden).
De zaterdagochtend was ik al weer vroeg wakker en in de middag nog even met pap en mam gebeld. Daarna de was gaan brengen bij Patrick thuis en van daaruit Geerte gaan ophalen om naar het strand te gaan. Daar waren Anna, Karin en haar vriend, Pieter, Anthony, Evert etc ook. Was een gezellige middag. Toen naar huis douchen en eten en klaarmaken voor de avond. We hadden namelijk afscheidsfeestje van Geerte en Anneloes in Chucky's. Nadat Benjamin en ik nog even hadden geslapen werden we rond 21:30 wakker...oooh sjit..we moeten nog uit! Douchen en aandoen dan maar. In Chucky's kwam het feestje wat laat op gang, maaaaaarrrrr uiteindelijk werd het me toch een behoorlijk gezellige boel. Er waren een paar mensen die zich lekker lieten gaan. Uiteindelijk waren we deze avond rond 03:30 thuis. De zondag hebben we dan ook lekker gebruikt om uit te slapen! In de middag heb ik mijn achternichtje nog even gebeld, want die had haar communie gedaan en heb in de middag het appartement gepoetst. In de avond ben ik bij Superburger gaan eten met Geerte, Anneloes, Anna, Karin en haar vriend, en vanuit daar nog even met Geerte en Anneloes mee naar huis. Hier hebben we afscheid genomen van de dames. Wat zal dat raar worden zonder die twee! Toen weer op weg naar huis en lekker naar bed!

  • 04 Juni 2007 - 12:53

    Steef:

    hoi keend... geit idd snel.. bij miech zien auch 4 weken um...:S
    neet te geleuve.. mehjeh.. veur miech nog 12 wken te goon haha...de amuseers diech prima he.. :P
    haha hij is t auch leuk.. za op stap gewees enzoe.. waor leuk..
    ver waarbenjij.nu-en weer he :)
    haha
    adios xxx steef

  • 04 Juni 2007 - 15:19

    Christel:

    Hallo veertje

    Veur datste t wits is oag dien oafscheidfeesje al.. T get snel..mer veer zeen blij es diech truk bis:p Geneet dr nog vaan

    XXjes christel

  • 04 Juni 2007 - 16:02

    Geerte:

    hoi,

    het was inderdaad super gezellig, maar hier op Sint-Maarten is het super relaxed. mooi wit strand en hotel en zacht bed en kussen. en zometeen lekker winkelen.
    kortom VAKANTIE!!!
    maar ik zal je wel missen hoor, en de andere dames natuurlijk ook!!!
    liefs,
    Geerte

  • 05 Juni 2007 - 06:50

    Martha:

    hoi vera ja zo als je zelf zegt wat gaat het snel ik hoor je nog zeggen ga voor een half jaar weg maar zie hoe snel het gaat niet normaal maar thuis komen is ook weer leuk en dat zyn vele die bly zyn als je er weer bent oke groetjes xxxxbert en marthageniet er maar lekker van het is zo om

  • 05 Juni 2007 - 17:18

    Mam :

    hallo vera , weer gezellig geweest ik vond het even fijn om met je te bellen.
    nou anouk vond jouw mailtje heel leuk En ze zag er leuk uit
    jolanda en peter zouden met haar naar disnyland in parijs gaan .we zijn ook even bij Robin geweest,hij vond het wel leuk dat we er waren
    pap heeft bij de broonk een bloemetje aangeboden gekregen als beste vrijwilliger.Hij vond het wel leuk want we zouden en moesten op tijd in heugemerveld zij.
    zo tot een ander keertje maar weer Tant natalie is er om iets te bepraten voor marleen en fred hun feestje. kusjes mam

  • 07 Juni 2007 - 08:08

    Susan:

    hejj vera

    nou zo te lezen heb je daar wel erg goed naar je zin gelukkig.
    nog maar een aantal weken en dan kom je weer naar huis, wat gaat dat toch snel he.
    nou ik zou zeggen geniet er nog met volle teugen van en dan zien we elkaar snel weer.

    x susan

  • 08 Juni 2007 - 22:09

    Kim:

    Iech bin alweer aon ut aoftelle! Bin stiekem toch wel hiel erg blij este weer op Mestreechse bojem steis! Gourmetavondje geit zeker door, Chris vond ut auch leuk. :P

    (K) poenie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 22407

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: