14e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 14e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

14e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

11 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Op het werk was het deze week vrij druk. Maandag en dinsdag nog hard geprobeerd de puntjes op de i te zetten voor mijn economieproject. Deze moest woensdag gepresenteerd worden. Uiteindelijk is alles toch nog goed gekomen. Woensdag dus ook een presentatie gehouden. Het ging me goed af gelukkig. Was ook de eerste keer dat ik in het Engels moest presenteren...en daarbij komt ook nog dat het over economie ging. Kijk maar eens naar de foto's, kunnen jullie zien dat ik ook andere dingen doe dan alleen maar stappen!

Woensdagochtend kreeg Anna een berichtje van Anthony; er was 's avonds een feestje voor nieuwkomers. Wij 's avonds naar dat "feestje"....nou...stelde niets voor. Helaas...toen met Benjamin nog ergens anders wat gaan drinken en naar huis gegaan. Vrijdagavond met zijn allen naar Chucky's en van daaruit met Benjamin en Gadget naar Smoke Alley. Was weer erg gezellig. Op het laatste hebben we Itiba nog moeten helpen met de fourwheeler die ze had gehuurd: wilde alweer niet starten. Uiteindelijk waren we om half vijf thuis.

Zaterdag hebben we lekker uitgeslapen tot 'n uurtje of een. In de middag rustig aan gedaan en daarna met Benjamin naar Zeelandia. Hier hebben we lekker gerelaxed. Uiteindelijk kwamen er een paar behoorlijk donkere wolken aan...wij naar de kant rennen! Het begon te regenen. Uiteindelijk was ik toch al nat...dus kleren uit en in de regen staan haha. Uiteindelijk waren we 's avonds rond negen uur thuis en heb ik Benjamin zijn haren mogen doen...ja jongens...ik mocht zijn haren doen!
Hij moest allemaal nieuwe elastiekjes erin en daarna moesten alle "staartjes" gedraaid worden. Nou, dat draaien heb ik bewaard voor de zondag.

Zondagochtend dus bezig geweest met Benjamin zijn haren. Zondagmiddag gezellig naar het strand om met Anna, Karin, John(ny), Patrick, Remco, Sonja, Pieter, Benjamin, twee belgische meiden en ik te BBQ-en. Het was weer een gezellige en geslaagde middag. Nu weer aan het werk...nog maar een paar weekjes en het zit er weer op.

Kus!

  • 11 Juni 2007 - 15:47

    Steef:

    jao keend... Times Flies when you having fun he... hahaha
    hij auch huur... pfff geit snel.. geleuf dat iech alweer 6 weken hij bin en t liekt es 2 weken... hahah tuurlijk leef iech veur mien siestas en weekenden haha diech zeker auch he... hahaha

    nou hasta luego...
    beso oet españa

  • 11 Juni 2007 - 17:40

    Kim:

    Presenteren in ut Ingels, sjeij oet! Iech hub dat auch moote doen aofgelaope april. Steis ste daor op un universiteit mit allein mer Ingels sprekende luij! :D Mer bis leuk um te doen, toch? Iech gaon geliek door naor dien fotoalbum, hopelijk stoon der aoch foto's vaan Benjamins nuije kapsel! :)

    Puneke op dien neusje!

  • 12 Juni 2007 - 08:16

    Geerte:

    oh staartjes draaien is dat even genieten. Goede tijdsbesteding hoor...
    Goh Smoke Alley, denk dat ik dat dansen wel ga missen hoor, maar op Sint-Maarten in ClubQ was het nog wel een graadje erger, kan nu heel goed vertellen wat voor kleur en soort ondergoed bepaalde dames aanhebben ;-)
    maar goed lijkt me dat je nog steeds plezier hebt, geniet er van!
    liefs,
    Geerte

  • 12 Juni 2007 - 12:40

    Martha:

    hallo vera ja by plezier hoord ook hardwerken by. het leven bestaat niet uit alleen maar plezier maar ja als het kan dan wel en blyv maar goed draaien dan leer je het ook maar nu nog maar een paar weken en jy bent er weer jammmer maar helaas aan alles komt een einde maar ja je kunt er nog altyd op vakantie gaantoch en geniet er maar van tot de volgende mail groetjes en xxx bert en martha

  • 13 Juni 2007 - 06:58

    Martha:

    hallo vera het eerste van harte gefeliciteert want jy bent jarig lang zal ze leven hoera een fyne dag wensen wy jou toe bert en martha

  • 13 Juni 2007 - 08:11

    Han:

    Proficiat met je verjaardag en maak er een leuke dag van.

  • 14 Juni 2007 - 20:29

    Marie-jose:

    HARTELIJK GEFELICITEERD , HIEP HIEP HOERA VAN JE COLLEGA`S UIT MAASTRICHT lees je reisverslag geregeld geniet er nog maar van. tot snel!!!!!!!!!!

  • 16 Juni 2007 - 23:37

    Kim Van Herpen:

    Hey Vera!!!

    Mijn ma zei dat ik je nog moest feliciteren... Je staat op haar kalender. Aangezien zij niet weet hoe een computer werkt... Beetje late reactie van mij,.. maar gefeliciteerd, vooral namens ma....
    Hoest daar? Mijn a-compu ma hoort altijd graag je verhalen (via mij) Naar mijn lezen beleef je er de tijd van je leven, een ervaring die je maar eenmaal zal meemaken!!! Geniet er maar van, voor je het weet is het over en ben je tiem jaar verder!!!!!!!

    In ieder geval,

    veel liefs uit eindhoven....
    en breda...


    je nicht

  • 17 Juni 2007 - 21:09

    Desperated:

    Hoi, misschien een hele domme vraag hoor, maar mijn vriend woont op sint maarten en ik in nederland. Hoe kan het dat hij geen sms-jes kan versturen naar mij en andersom krijgt hij wel mijn sms-jes. Moet hij een bepaald nummer ervoor zetten of zo?? Hoop dat je me kan helpen.

    Desperated

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 22417

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: