16e Week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 16e Week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

16e Week

Door: Webmaster

25 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Nog maar 15 werkdagen en dan zit de stage er al weer op. Het gaat echt super snel nu.
Afgelopen week was een week waarin ik veel heb gebeld en gemaild voor de internetsite. Ook met de foto's die ik moest uitzoeken ging het deze week gelukkig beter.

De avonden waren weer rustig...tot de donderdag aanbrak. De hele week waren er in het Fort groepen schoolkinderen aan het dansen op muziek. Bleek dat ze zich op deze donderdag waren aan het voorbereiden. Om half vijf was het dan zover...wij al stiekem gestopt met werken om buiten te gaan kijken. Alle klassen hadden een optreden dat ze zouden uitvoeren. Uiteindelijk begon om vijf uur een spreker...en je raadt het al...half zes waren ze nog niet klaar met speeches etc. Helaas voor ons...we hadden met een hele bende afgesproken om op het strand te gaan BBQ-en. Dus we hebben het optreden niet meer gezien en zijn naar het strand gegaan. Het was deze avond heerlijk op het strand...we hebben lekker gegeten en gedronken. Daarna werd er een kampvuur gemaakt waarbij we gezellig hebben gekletst en gedronken. Uiteindelijk zijn we met zo'n 10 man om tien uur 'savonds nog het water ingesprongen. Daarna de rotzooi opgeruimd en naar huis. Een heerlijke douche genomen en meteen naar bed want de vrijdag was een gewone werkdag!

Vrijdagavond gezellig naar chucky's gegaan en in Smoke Alley flink losgegaan. Jullie vrienden weten wel hoe ik met mijn kont kan schudden...dus dit heb ik ze hier effe voorgedaan..gevolg: Ik heb een huwelijksaanzoek van een local gekregen! haha. Het was een van de gezelligere avonden op het eiland!

Zaterdagmiddag lekker met Karin en Anna naar het strand. De zee was heerlijk rustig en het was bloedjeheet! We hebben dus lekker gedobberd in de zee.
Op de terugweg naar huis kregen we een lift van Patrick. Hij kon ons niet helemaal brengen...dus onderweg uitgestapt. We waren nog niet aan het lopen...stopt een politieauto. Tsja...in Nederland maak je het niet mee, maar we kregen en lift in de politieauto! Eenmaal thuis aangekomen lekker gekookt en op het gemak gegeten. Toen gedoucht en wachten totdat Benjamin kwam. Hij was zijn haren gaan doen.
In de avond naar Local. Onze Patrick zou deze avond draaien. HEERLIJK! Patrick heeft super gedraaid. Lekkere housemuziek, af en toe wat local muziek en ook nog wat oudere platen. SUPER PATJUH!

Zondagmiddag met Karin en Benjamin naar het strand. Anna moest even wat voor het werk doen. Haar troffen we op het strand, samen met de rest van de bende (Evert, Remco, Jacob, Pieter, een vriend van deze jongens, Anthony en zijn vriendin en nog wat archeologen zullen we maar zeggen ;-)).
In de avond bij Superburger gaan eten en daarna naar huis.

He...deze week zit er ook al weer op. Nu nog maar 10 werkdagen en dan een weekje curacao. Misschien gaan we een dagje eerder terugkomen...want ze willen 14 juli het afscheidsfeestje voor ons houden...

• 25 Juni 2007 - 14:02

Martha:

hoi vera nog maar even en je kan gaan aftellen wat jammer he maar ja thuis komen is ook heel leuk ik ben benieuwd hoe je er uit ziet je zal wel lekker bruin zyn en geniet er maar lekker van wens je veel succes met wat je nog allemaal moet doen groetjes xxxxbert en martha. oot mestreech.tot de volgende mail .

• 25 Juni 2007 - 14:20

Kleinte:

Zo te zien heb je het nog altijd goed georganiseerd en kom je zowel de week sls weekend nog goed door .wat zal het worden als je afscheid moet gaan nemen na zo een fijne stage te hebben gelopen .we zullen eens proberen of de politie jou hier niet een keertje mee wilt nemen als je er zo graag in zitn.Maar je liet ons al weten dat de mentaliteit daar anders is .In als jij je thuis gedraagd zul je niet vlug in aanraking komen met de politie.
    Ik zie je telt al aardig af ,toch een teken aan de muur?????????
    ga maar fijn nog even naar curacua want dan weten wij ook dat er nog maar enkele dagen te gaan zijn.
    Ben benieuwd hoe bejamin dit dan vind. We zullen wel zien

tot gauw weer

T kleintje

• 26 Juni 2007 - 07:32

Steef:

hoi keend... bisse al bijnao klaor.. mijn god geit snel he.. !! pfff... iech zit auch al op de helft.. haha geit auch mega snel.. mehjeh... Time flies when you having fun he.. !!
    amuseer diech nog de litste daog..
    xxx

• 30 Juni 2007 - 14:02

Ullepuk:

hoe zit het ermee ,komt er misschien toch een knik in de kabel.
    iets mis bij de bank?
    hopenlijk is het op tijd opgelost en kun je toch naar curacao, en kun je kennis maken met benjamin zijn ouders .Leuk dat je bij hen mag overnachten.wat is het adres van benjamin zijn ouders.
    Hier zijn de voorbereidingen al volop aan de gang voor marleen en fred hun feestje .we verheugen ons hier al op .jammer dat je er niet bij bent Maar met het feestje van oma kun je wel met ons de bloemetjes buiten zetten. Al iets nieuws in verband met benjamin? hoop dat het ook voor hem lukt wat hij wil.

liefs van ukkepuk

• 01 Juli 2007 - 10:21

Miranda:

Hoi Vera....

Hier Miranda(achterbuur Mitch)
    het gaat je goed daar...zo te lezen
    en wat ik hier allemaal hoor....

profiteer er maar van en we zien je
    wel weer terug in Maastricht

(met souveniers ha ha ha )

groetjes van
    Miranda Patrick & Wessel

• 02 Juli 2007 - 09:04

Kim:

Bohhhh noe is ut nog mer ff! Achteraof geit ut altied sneller he? :P Ut gourmetavondje geit zeker door! Hub der noe al zin in, whoei!!! :D

Poen