15e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 15e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

15e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Eerst effe een reactie op desperate:
Ik zou het niet weten. Mijn sms-jes vanuit hier komen niet aan in Nederland, dus ik stuur er geen...sorry!

De werkweek...wat was het rustig op kantoor zeg. Alida was de hele week weg, Jerry vanaf woensdag, Karin donderdag en vrijdag en Anna vrijdag. Wel ben ik deze week bezig geweest met het verzamelen van informatie voor de website en mijn stageverslag. Ook heb ik veel rondgebeld...helaas schiet het niet op!

Woendag was het dan zover: Ik was jarig...werd 2x11!! Toen ik vertrok richting mijn werk bleek dat Anna en Karin stiekem een slinger aan mijn balkon hadden opgehangen! Leuk!! Verder heb ik vele leuke e-cards gekregen, sms-jes en telefoontjes. Allemaal hartstikke bedankt daarvoor!
's avonds ben ik met Karin, John(ny), Anna en Benjamin gaan uiteten bij Smoke Alley. Hier kreeg ik van Karin en Anna een paar mooie oorbellen en een leuk armbandje. Toen kwam echter DE verrassing...ik kreeg een tas (waarvan ik zelf had aangegeven dat ik hem wel leuk vondt). In de tas zat een briefje waarvan de tekst begon met: Hey Maedsje..(ik dacht dat het van Patrick was)...maar nee...bleek van pap en mam te zijn! Ik weet nog niet hoe ze het regeld hebben, maar ze hebben me in ieder geval goed verrast. De meiden waren dus voor mijn ouders het cadeau gaan kopen! Ik heb volgens mij ook 10 keer gezegd dat ik het niet kon geloven en dat ze me voor de gek hielden!

De vrijdagavond zijn we naar Chucky's geweest waar ik nog een rondje heb gegeven voor mijn verjaardag. Hier kreeg ik van Patrick nog een zelfgemaakt cd'tje met "local" muziek. Muziek die ze hier momenteel veel draaien en waar ik ook graag op dans. Daarna naar Smoke Alley om lekker te dansen (op de "local" muziek ;-))!

Zaterdag was een rustige dag...het regende behoorlijk! In de middag hebben Benjamin en ik besloten om pannenkoeken te maken...mmmmm ze waren lekker!
Daarna nog effe geslapen en toen klaargemaakt om naar Local te gaan. (Er zou een 70's 80's party zijn...maar helaas...dus niet!). Maar toch gezellig geweest.

Zondagmiddag zijn we John(ny) nog even gedag gaan zeggen, aangezien hij weer naar Nederland vertrok. Toen van Patrick een lift gekregen naar de duikschool om snorkelspullen te huren. Heb de zondagmiddag samen met Benjamin doen snorkelen. Was erg leuk! Veel visjes gezien! Op de terugweg verwachtte ik dan ook niet meer veel te zien...maar ja hoor! Daar zwom de zeeschildpad! Deze zie je niet zo snel...dus was wel heel leuk dat ik deze heb kunnen zien. Ben stiekem naar beneden gedoken en het scheelde maar een arm afstand of ik had hem kunnen aanraken...maar toen zwom hij weg! Een leuke afsluiter dus!
Zondagavond was ik behoorlijk moe...kwam echter niet in slaap...was oververmoeid denk ik...

Kus Vera

  • 19 Juni 2007 - 07:34

    Martha:

    hoi vera wat leuk om zo op de hoogte te blyven.en ik zie dat je veel heb gekregen voor je verjaardag de oorbellen en het armbantje en de tas van mama en papa niet vergeten. was allemaal mooi en het duiken lukt je ook al aardig is mooi om te zien daar beneden en die schildpad was je niet bang voor kyk maar goed uit deze kunnen hard byten nog maar even jammer he maar meid geniet er nog maar van groetjes van bert en martha xxxxxxtot de volgende mail

  • 22 Juni 2007 - 07:28

    Ray En Renate:

    Ha die Vera,

    Zoals beloofd op msn is hier je berichtje.ik vond het erg gezellig gisteravond op msn. Hoe was de barbecue?
    Nog wezen stappen?
    Nou tot snel en alvast een fijn weekend.

    liefs Ray en Renate en de kids

  • 22 Juni 2007 - 10:04

    Steef:

    hoi keend.. wilde je even wat typen maar weet niet wat.. hahah
    dus bij deze !! en doe die antiliaan van je maar de groeten hahah
    doei kxs steef

  • 23 Juni 2007 - 08:48

    Anneloes:

    He Vera, alles goed?
    Ik volg je verhalen nog steeds, even terug dromen.. ;-) Hier regend het nu en is het vrij fris. Wat dat smsen betreft voor die ene persoon. Het klopt dat je niet naar alle nummers kunt smsen. Dat hadden Geerte en ik ook. Is niets aan te doen. Heeft met de verbinding e.d. te maken. Of misschien een beetje kieskeurig netwerk. Als je naar Nederland smst moet je er 0031 - 6 - ...
    voorzetten en naar Statia 00599 - 318 - .. Misschien helpt het.

    He Vera, succes met de laatste loodjes en veel plezier op Curacao!

    Liefs Anneloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 22412

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: