7e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 7e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

7e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

23 April 2007 | Nederland, Amsterdam

Tsja...de 7e week is alweer voorbij, de tijd vliegt! Het was een rustige week. Maandag weer begonnen met werken, mijn economieopdracht moest ook gedaan worden en daar heb ik dan ook veel tijd aan besteed deze week. Dinsdag was Anna jarig. Ik ben bij Mazinga maar een cadeautje gaan halen: mooie oorbellen. Heb toch maar voor de zekerheid gevraagd of Anna ze nog mocht ruilen mocht ze ze niet leuk vinden, want tsja...na 7 weken weet ik ook niet precies wat iemand wel en niet leuk vind he! Maar goed...dinsdagavond gingen we vanwege Anna haar verjaardag (Karin, Anna, Geerte en ik) uiteten bij Ocean View. En toen het cadeau: ze vond het heel mooi! GELUKKIG! Daarna nog effe een ienie mienie feestje gehad bij Karin en Anna en om 22:30 lekker naar huis.
Donderdagavond zijn we gaan eten bij Superburger. Anna en ik namen de kipsate met frieten..heerlijk! Daarna gingen we naar de diploma uitreiking van de medical students. Op zicht wel leuk om te zien, maar erg langdradig met die speeches. Vrijdagmiddag had ik lekker vrij...ze moesten hier namelijk stemmen en krijgen daar 4 uur vrij voor (wij dus ook, ook al stemden we niet). Deze vrijdagavond zou Itiba (een vriendin van Benjamin) mijn haren invlechten. In de avond ben ik met Benjamin naar haar toe gegaan en heeft ze mijn haren gedeeltelijk ingevlochten! Toen zijn we met zijn drieen even naar de stad geweest, maar er was niet veel te beleven, dus 23:45 waren we thuis. Daar heb ik met Benjamin nog wat gedronken...ik was al zat na 2 glazen! Volgende keer toch maar gewoon avondeten doen! De zaterdag was een rustige dag, heb lekker geluierd thuis en de was gedaan. Ook heb ik nog effe een half uurtje met mam gebeld...wat was dat effe lekker! Benjamin wilde zaterdagavond naar de kerk, en ik wilde wel mee, want wil natuurlijk ook eens zien hoe het er hier aan toe gaat. Dus wij om 18:30 op weg naar de kerk. En ja hoor...ik zwik mijn voet om! Maar nog niets aan de hand...gewoon naar de kerk gegaan. De dienst was vrijwel gelijk aan die van onze katholieke diensten. Wel werd er wat andere muziek gezongen. Tijdens de dienst kreeg ik last van mijn voet...op de terugweg kon ik al moeilijker lopen. We moesten bij Itiba nog de was van Benjamin ophalen en vanuit daar heb ik uiteindelijk de zoon van de buurman gebeld om te vragen of hij ons kon halen...ik kon bijna niet meer lopen. Thuis gekomen en mijn schoenen uitgedaan, bleek dat ik een behoorlijke zwelling had. En ja...nu kon ik dus totaal niet meer lopen. Sjit hey! we zouden naar Chucky's gaan om Anna d'r verjaardag te vieren...ik kon niet mee! Patrick kwam me een koelelement brengen en ik heb dus liggen koelen deze avond, terwijl de rest behoorlijk is gaan stappen tot 04:00! Zondag heb ik de hele dag op de bank gelegen, mijn voet omhoog gehouden en gekoeld. Tegen de avond ging het weer wat beter...nu maar rustig aan doen...

  • 23 April 2007 - 14:08

    Martha:

    maar vera toch het een is nog niet voorby heb je weer iets anders arme meid maar ook dat gaat weer over toch het gaat je goed af daar en geniet er maar lekker van als het kan natuurlyk want zo als je al zelf aan geeft ben je er al 7 weken daar zo snel gaat het ongelooflyk wat jammer voor de verjaardag van je vriendin maar ja kan niet anders maar gelukkig komen er nog meer mooie maanden voor je ik wens je vele groetjes oot mestreech het is nog altyd mooi weer heerlyk xxxxxbert en martha

  • 23 April 2007 - 17:59

    Anneloes & Geerte:

    Ik heb mijn voet om gezwikt

    Wij hebben onze voet om gezwikt...

    jaja ;-)

  • 28 April 2007 - 10:00

    Anouk,Jolanda,Peter:

    Arme vera het zit je ook niet mee. Eerst ziek zijn dan je voet verzwikken. Niet leuk dus. Trouwens wanneer kom je even monopolie met ons spelen. We missen je heel erg veel. Het was altijd zo gezellig samen spelletjes doen. Maar ja de weken vliegen trouwens om. Dus nog maar even en we kunnen we lekker samen leuke dingen gaan doen. Helaas heb je het optreden van kleine anouk gemist. Want dat was bij jullie fanfare. En wanneer kom je eens bij ons koken. Heel veel lieve groetjes van je lievelingtjes die je missen. Peterke, Jolke en Anoukje.

  • 28 April 2007 - 10:11

    Kim:

    Hey Vera

    Gerrum! Geit goot he? :P Gaon daluk uns loere of ste nog nuij foto's drop hubs gezat! :D Veul plezeer weer de kaomende week!

    Poen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 22418

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: