8e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 8e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

8e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Het gaat weer snel...alweer een week voorbij...en wat voor week! Maandag toch gaan werken nadat ik het weekend mijn voet had omgezwikt. Ik werd gelukkig wel naar het werk en naar huis gebracht. De week op het werk was rustig, ik heb wat aan mijn economieopdracht gewerkt voor het mountainbikeproject dat ze hier willen opzetten en ook nog wat statistieken gemaakt van het bezoekersaantal.
Eindelijk...het was vrijdag! Lekker lang weekend met veel feest natuurlijk! (maar let op...) Vrijdagavond eerst met Karin en Anna naar Chucky's. Daar troffen we Geerte, Anneloes, Patrick, Anthony, Linor en een vriend van haar (Gadget). Vanuit hier ben ik met Linor en Gadget nog naar Smoke Alley geweest. Daar kwam Benjamin bij ons. Het was rustig in Smoke Alley, maar jullie kennen mij: ik vermaak me wel! Ik ging om 4 uur aangeschoten of een beetje zat? naar huis! De zaterdagochtend stond ik vol goede moed op...een heerlijk weekend voor de deur dacht ik. Helaas, ik bleek weer blaasontsteking te hebben en ook nog diarree! Heb dus lekker binnen kunnen blijven! Zondagmiddag belden Anna en Karin me op om te vragen of ik mee ging uiteten. Ja tuurlijk, er was toch zeker een wc in de buurt? Dus wel nog lekker gaan uiteten deze avond. Wel nog een heerlijk toetje gehad (mousse van twee soorten chocola!) Daarna naar huis en op de bank gaan rusten. Maandagochtend heb ik Luc gebeld om te vragen of hij met mij boodschappen wilde doen. Heb deze ochtend met Luc boodschappen gedaan en de was kunnen doen bij Luc en Els thuis. Maandagavond heb ik dus op de bank doorgebracht. Wel heb ik zelf frieten gemaakt met ZOERVLEIS! mmmm. Om 23:00 belde Karin...kom je echt niet? Ja...ok..dan maar wel. Bleek dat ik geen taxi kon krijgen en niemand kon me halen...dus toch maar weer op de bank gaan liggen. Dinsdag hadden we ook vrij vanwege Dag van de Arbeid, en heb ik dus ook nog thuis moeten doorbrengen. Weer een rustig weekend!

  • 03 Mei 2007 - 06:07

    Martha:

    het zit je nu wel echt tegen he vera maar nu is het gedaan let maar op nieuw komen betere tyden aan voor je ik denk nu dat je lichaam er nu aan gewend is en dan gaat het wel weer oke ik wens je nog hele leuke tyden toe en wy gaan in mei op vakantie het zal dan even stil zyn maar als ik terug ben dan hoor jy weer wat van my oke het is hier nog steeds mooi weer heerlyk een dikke poen van oot mestreech hoe je goed en tot de volgende mail xxxxbert en martha

  • 04 Mei 2007 - 15:55

    Kim:

    www.kimkimmer.nl

    Whoeii mien site is verandert!
    Allemaal in ut gastenboekje shrieve. :)

  • 05 Mei 2007 - 19:38

    Steefke:

    hoi keend.. enne ?? alles kids daar?/ ik ben weer terug in Nederland, 19de vlieg ik dus weer terug naar Girona... dan zal t wel stampevol zijn..
    hoe is t verder met jou? alles good?
    en met je opdr??
    nouja ik weet niet meer veel te vertellen eigenlijk... we kletsen altijd al bij op msn he.. haha
    k was gister nog gaan stappen in Tossa met 3 mensen van animatie was erg gezellig.. hha laat en zaat.. 3 u geslapen en met een dikke kater in de bus en vliegtuig vanmorgen haha
    maar nu ben ik weer fris ...

    hasta luego

    stephanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 22408

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: