9e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu 9e week - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van verawilhelmus - WaarBenJij.nu

9e week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

07 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Deze week hadden we een korte werkweek. We begonnen de woensdag namelijk pas, aangezien de maandag koninginnedag was en dinsdag de Dag van de Arbeid. Op donderdagavond zou ik met Benjamin gaan uiteten bij Blue Bead. Hier aangekomen bleek dat we te laat waren, want de keuken was dicht. Maarja..ik heb toch maar een toetje gegeten. Vanuit hier ben ik met Benjamin een wandeling naar het Fort gaan maken. Was erg gezellig en hebben nog mooie foto´s gemaakt in het maanlicht. Daarna bij de Chinees nog wat eten gehaald en op het gemak naar huis gelopen. Vrijdagavond zijn we met de hele bende (Anna, Karin, Patrick, Anneloes, Geerte, Anthony, Jerry, Linor en Gadget) in Smoke Alley gaan stappen. Heb weer genoeg gedanst! Zaterdag heb ik eens lekker uitgeslapen tot 09:30 (voor mij een record hier op het eiland) want toen belde Benjamin me wakker. Naast de was en poetsen heb ik verder deze dag niets gedaan. Het was namelijk aan het regenen. De zaterdagavond zijn we met de groep gaan uiteten bij Smoke Alley omdat Anna haar ouders op het eiland waren aangekomen. Leerden ze meteen effe iedereen kennen. Patrick kwam ons halen en we mochten achter in de bak van de Pick-up! Was erg leuk. Normaal zie je alleen maar locals met zijn allen in de bak, nu waren het alleen maar blanken. Na het eten nog even naar Local geweest en vanuit daar naar huis. Zondag heb ik lekker op de bank geluierd...

  • 07 Mei 2007 - 20:27

    Steefke:

    enne keend flink geamuseerd weer hahaha

    Hasta pronto

    adíos

  • 08 Mei 2007 - 10:37

    Kim:

    Is dat noe diene vrund dee Benjamin? :-o Zuut der namelijk errug gezellig oet bij dat maonleech! :P

    Poen

  • 08 Mei 2007 - 11:19

    Martha:

    hallo vera wat heerlyk om zo de week om te kregen en ik moet je vertellen dat je er heel goed uit ziet je bloei heelemaal op ja echt waar ik zag de fotos zo heb ik je nog nooit gezien ongeloofelyk ik moest zeker tien keer kyken of jy het wel was zo mooi en geen geslymdhet was de waarheid oke het gaat je goed en het zo houden groetjes xxxxvan bert en martha tot de volgende mail maar ik ben op vakantie dus zal wel even stil zyn maar als ik terug bent hoor je het welweer vera wil jy er ook even mee rekening mee houden om my dan niks te sturen want de box loopt vol en kan het niet openen bedankt alvast doei doei

  • 10 Mei 2007 - 17:42

    Mam:

    nou maar weer eens je op een andere manier met jou contact te krijgen.
    gisteren naar verjaardag geweest van tante matha iedereeen die er wilde zijn was aanwezig.weer leuke oude koeien uit de slootgehaald.tante martha werd ees fijn verteld wat ze allemaal had uitgespookt
    kim had voor haar eens voor de verandering fotos op een rijtje gezet van baby tot nu nou ik hoop dat tante martha heeeeeeeel trots deze een keertje aan jou durft te tonen.,want er zijn wer bij oei oei oei Jij zou ook zo een leuke foto s laten zien maar ik kan ze niet vinden.alleen die 4 mooie mannen Ik ben vandaag naar de dokter geweest heb iets aan mijn pols .deze moet rust hebben hiervoor pijnstillers gekregen.Vanwaar zou ik nu pijn hieraan hebben .Kon niet goed fietsen of auto rijden had geen kracht in mijn hand.ga maar lekker door daar in eustatius en wens iedereen die ons een beetje kent nog een leuke dag toe doeoeoeoeoeoeoeiiiiiiiiiii
    kusjes en een flinke pakkert.mammeke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2007

21e en tevens laatste week!

24 Juli 2007

20e week

16 Juli 2007

19e week CURACAO!!!

06 Juli 2007

18e week

02 Juli 2007

17e week

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 22414

Voorgaande reizen:

01 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: